På LVI Low Vision International är vi stolta över kvalitén på vårt sortiment och den support vi erbjuder våra kunder. Här under Support och respektive produkt hittar du manualer, produktblad, programvara och mera.
Om problem uppstår med en produkt, kontakta gärna din lokala säljare direkt. Gäller det istället en programvara för våra synhjälpmedel, kontakta vår supporttekniker. Behöver du skicka in en produkt för service, använd RMA-blanketten nedan.
Kontakta din lokala säljare eller ring 0470-72 77 00 så hjälper vi dig vidare med problemet.
Vid behov av support med programvaror för våra synhjälpmedel kontakta gärna supporttekniker via support@lvi.se eller ring 0470-72 77 07. Vår supportavdelning är öppen vardagar 09.00-12.00, 13.00-16.00.
LVI erbjuder 3 års garanti på läskameror (eller enligt gällande avtal). Skulle det ändå uppstå problem där produkten behöver skickas in för service ber vi er att ladda ner nedanstående RMA-blankett och fylla i den. På så sätt möjliggörs en snabbare och effektivare hantering av serviceärendet.
Om du använder Google Chrome som webläsare och har problem med att ladda ned RMA-blanketten, högerklicka och välj "Öppna i ny flik" eller prova en annan webläsare.
När blanketten är ifylld, skicka den till service@lvi.se
Här kan du ladda ned TeamViewer som gör att våra supporttekniker kan få tillgång till din bildskärm och hjälpa dig att lösa ditt problem.
Som återförsäljare av våra produkter kan du hitta mer information, exempelvis högupplösta bilder, om du loggar in i i Dealer Zone. Kontakta info@lvi.se för att få inloggningsuppgifter.